turbotłumaczenia to innowacyjne biuro tłumaczeń online. zapewnia usługi w trybie ekspresowym, wysoką jakość przekładu oraz tłumaczenia przysięgłe, specjalistyczne: medyczne i prawnicze. Dzięki tłumaczom z całego świata ich oferta obejmuje ponad 60 języków.
rodzaj projektu:
landing page oparty na wordpressie
Zakres prac:
ui, wdrożenie na platformie landingi.com
programy:
Figma
turbotłumaczenia to innowacyjne biuro tłumaczeń online. zapewnia usługi w trybie ekspresowym, wysoką jakość przekładu oraz tłumaczenia przysięgłe, specjalistyczne: medyczne i prawnicze. Dzięki tłumaczom z całego świata ich oferta obejmuje ponad 60 języków.
Klient chciał, aby landing page dla nowej kampanii był czymś "świeżym", odmiennym od dotychczasowych projektów, ale zgodnym z charakterem marki. Zaprojektowałam landing page zachowując kolory marki. Aby pokazać zalety z korzystania z oferty biura, ograniczyłam elementy do niezbędnych. Chciałam, aby uwaga klienta skupiła się na zaletach usług i zaprezentowałam je w prosty, ale graficznie atrakcyjny sposób. Zaproponowałam również hasło "Szybko.Wygodnie.Online" (w konsultacji z klientem), którego zadaniem jest ujęcie oferty w jak najmniejszej ilości słów i pozostanie w pamięci klienta. W projekcie umieściłam częste przyciski przekierowywujące do formularza kontaktowego, aby klienci mogli w każdym momencie skorzystać z oferty.
Wybierając zdjęcia do projektu zwracałam uwagę na ich kolorystykę, tak aby pasowała do kolorystyki marki, oraz wyraz twarzy modeli, tak aby pokazywały uśmiechniętych, zadowolonych ludzi.
Responsywność
Projektując wersję mobilną zadbałam o odpowiednią wielkość przycisków i pól formularza, aby uniknąć przypadkowych kliknięć. Dodatkowo zmodyfikowałam sekcję pod formularzem, ograniczając się do jednego zdjęcia.
Elementy projektu
Paleta kolorystyczna składa się z kolorów logo marki (w dwóch wersjach kolorystycznych), wzbogaconą o odcieni czerwieni przeznaczone na przyciski i ikony. Czerwień mocno kontrastuje z kolorem niebieskim, co zapewnia dobrą widoczność przyciskom CTA. Dodatkowo jako kolor tła wybrałam biel, a kolor tekstów na jasnym tle jest ciemnym odcieniem niebieskiego zastosowanego w projekcie, co pozwala wizualnie połączyć całość.
Typografia
W tytułach zastosowałam połączenie prostego fontu bezszeryfowego oraz szeryfowego, dobierając je pod względem kontrastu i podobnej wysokości litery x.
SPODOBAŁ CI SIĘ TEN PROJEKT? POTRZEBUJESZ landing page, KTÓRY POMOŻE CI SPEŁNIĆ TWOJE CELE BIZNESOWE? NAPISZ DO MNIE NA: KONTAKT@MAGDALENASAMELA.PL