4Farmer oferuje swoim klientom wysokiej jakości sprzęt rolniczy. ich oferta jest skierowana do właścicieli gospodarstw oraz zakładoów pracy. Są jedną z najlepszych firm w kraju, jeśli chodzi o oferty dla mniejszych gospodarstw.
4farmer oferuje swoim klientom wysokiej jakości sprzęt rolniczy. ich oferta jest skierowana do właścicieli gospodarstw oraz zakładów pracy. są jedną z najlepszych firm w kraju, jeśli chodzi o oferty dla mniejszych gospodarstw.
4Farmer to producent sprzętu rolniczego. Potrzebowali strony, która pomoże zbudować wizerunek ich marki oraz przedstawi ich produkty. Firma oznacza swoje produkty czerwonym logo, dlatego zaprojektowałam dla nich nowoczesną i profesjonalną stronę w ciemnej kolorystyce z czerwonymi akcentami. Duży nacisk postawiłam na prezentację produktów i wszystkie elementy strony, które mają temu służyć. Na stronie głównej zaprojektowałam slider, który pozwala zapoznać się z całą ofertą firmy. Użytkownik za pomocą tabów wybiera kategorię, a poniżej w sliderze wyświetlane są produkty, które się w niej znajdują. Podstrona oferta została przeze mnie wzbogacona w zdjęcia i opisy, dzięki czemu jest atrakcyjna wizualnie. Natomiast podstrony produktu podzieliłam na dwa rodzaje - produkty "proste" i "złożone". Produkty złożone dzięki tabeli pozwalają na wygodne zaprezentowanie modeli, które różnią się od siebie jedynie niektórymi parametrami. Dla ułatwienia poruszania się po stronie zastosowałam breadcrumbs (okruszki).
W momencie powstawania projektu nie posiadałam listy i zdjęć wszystkich produktów, więc zostały one uzupełnione na dalszym etapie.
Wszystkie zdjęcia są własnością marki 4Farmer.
Produkt "złożony"
Niektóre produkty marki 4Farmer, np. pokazana poniżej kosiarka, różnią się jedynie niektórymi parametrami. Połączyłam je więc razem i wraz z klientem na potrzeby projektu nazwałam produktami "złożonymi". Aby ułatwić klientowi zapoznanie się ze wszystkimi parametrami produktu, umieściłam je w tabeli. Dzięki temu użytkownikowi łatwo jest porównać wszystkie cechy danego modelu. W tabeli mieszczą się dane dla trzech modeli. Jeśli jest ich więcej, tabela zamienia się w slider, który można przewijać. Powyżej danych znajdują się nazwy modeli wraz z przyciskiem, który przekierowywuje użytkownika do sklepu, gdzie może kupić produkt.
Dealerzy
4farmer współpracuje z różnymi dealerami na terenie Polski i zamierza poszerzyć tą sieć punktów. Na poniższej podstronie użytkownik może łatwo odnaleźć dealera najbliżej siebie. Kliknięcie na punkcie na mapie powoduje rozwinięcie informacji na jego temat, w tym dokładnej lokalizacji i danych kontaktowych. Poniżej mapy zaprojektowałam slider, który umożliwia umieszczenie w nim wszystkich punktów. Kafelki są wyposażone dodatkowo w przyciski przenoszące na stronę danego sklepu, podświetlające punkt na mapie oraz pozwalające wyznaczyć trasę.
Wersja na urządzenia mobilne
Zadbałam również o odpowiednie dostosowanie projektu do urządzeń mobilnych. Dostosowałam odległości między klikalnymi elementami, powiększyłam przyciski i zmieniłam układ kafelków aktualności i produktów. Slidery na telefonach wykorzystują gesty i można je przesuwać za pomocą przeciągnięcia. Tabela w produktach złożonych działa ma podobnej zasadzie, a na raz można porównać dwa modele.
Spodobał ci się ten projekt? potrzebujesz strony internetowej, która pomoże ci spełnić twoje cele biznesowe? Napisz do mnie na: kontakt@magdalenasamela.pl